De lancering van het uniek aanspreekpunt bij uw netbeheerder wordt uitgesteld van maandag 14 naar woensdag 23 november. Dat meldt de VREG op zijn website.
In een persbericht geeft de VREG meer toelichting bij het uitstel.
“We hebben recent vastgesteld dat onze technische partner een fout maakte bij het overzetten van een deel van de gegevens. Deze fout wordt in de komende dagen rechtgezet. Zowel VREG als uw netbeheerder willen er 100% zeker van zijn dat alle gegevens nu kloppen. In het belang van alle gebruikers verschuiven we daarom de opening van het uniek loket
Concreet betekent dit dat uw netbeheerder vanaf 23 november instaat voor:
- meterstanden van uw zonnepaneleninstallatie
- historiek van de meterstanden
- dossierwijzigingen aan uw installatie zoals uitbreiding, verkoop, echtscheiding, wijziging rekeningnummer, …
- vragen over uw dossier
Onze excuses voor deze vertraging!
Alle zonnepaneleneigenaars krijgen nog een persoonlijk bericht, met praktische informatie over de overgang. ”